خدمات, آبسه مقعدی

درمان آبسه مقعدی

متخصص جراحی عمومی

متخصص جراح عمومی دارای بورد تخصص جراحی با سابقه 10 ساله در درمان بیماری های کلورکتال و آنورکتال می باشد.

پزشکان متخصص ما ، با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.
تکنیک استفاده در لیزر در جراحی بواسیر (هموروئید) در مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه ، با استفاده از تکنیک لیزر دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری در همان جلسه اول با لیزر درمان انجام شود ، در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی در محدوده مقعد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.
تکنیک قدیمی جراحی سنتی در عمل بواسیر (هموروئید) ، در جراحی سنتی فرد در بیمارستان بستری میشد و با بی هوشی کامل عمل جراحی انجام می گرفت و حداقل یک الی دو روز بعد از عمل در بیمارستان بستری می شدند ، در جراحی سنتی بواسیر (هموروئید) ، بافت و پوست به صورت کامل برداشته می شود و فرد بعد از عمل حدود بیست روز در خانه باید استراحت کند ، از جمله عوارض جراحی سنتی درصد برگشت بالای این بیماری است ، یعنی فرد بعد از عمل ممکن بود بعد از یک یا دو سال دوباره دچار بیماری بواسیر (هموروئید) شود.

مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه با سابقه 10 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاه، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

مژده به افرادی که از درد
آبسه مقعدی
 رنج می برند

ما به کمک فن آوری های نوین جهانی و تکنولوژی های روز دنیا به کمک شما آمده ایم

پشتیبانی قدرتمند قبل عمل تا بعد از عمل و بهبود کامل مراجعه کنندگان گرامی ، تا بهبودی کامل مشاوران و متخصصان مجموعه کنار شما هستند

مشاوره رایگان برای کسانی که از بیماری نشیمنگاهی رنج می برند

شما می توانید همین الان تماس گرفته تا در مورد بیماری خود مشاوره دریافت نمایید تا بهترین تصمیم را برای بیماری خود بگیرید

پشتیبانی 24 ساعته بعد از عمل ، مراجعه کنندگان گرامی بعد از لیزر می توانند 24 ساعت شبانه روز مشاوره رایگان دریافت کنند

15 سال سابقه

کلینیک معجزه درمان با 15 سال سابقه در درمان بیماری های نشیمنگاه آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

هزاران عمال موفق

پشتوانه ما هزاران عمل موفقی است که در 15 سال فعالیت مرکز انجام داده ایم.

تکنیک استفاده از لیزر

جراحی با لیزر یکی از جدیدترین متدها برای درمان آبسه مقعدی بشمار می‌آید. در جراحی با لیزر بدلیل برش جزئی و انعقاد خون بعد از برش محل, جراحی کاملا برای دید و مانور جراح بسیار باز و شفاف می‌شود و کاملا gdcv ریشه ها و شاخه های جانبی قابل رویت خواهند بود.در لیزر امکان این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند بسیار پایین است, به همین دلیل امکان برگشت بیماری بسیار کم و در حد صفر می باشد.

بدون دوران نقاهت

با استفاده از لیزر در جراحی آبسه مقعدی دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری آبسه مقعدی در همان جلسه اول با لیزر درمان صورت گیرد.

بدون بیهوشی

در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و متخصص جراح با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی چرک ها و عفونت ها را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم در مدت 20 دقیقه کار درمان را انجام دهد.

بیماری های نشیمنگاهی بعضا شباهت های زیادی نسبت به یکدیگر دارند که اکثر آنها ناشی از عفونت های نزدیک مقعد شخص بیمار اتفاق می افتند. بیماری دردناک آبسه مقعدی هم یکی از همین بیماری های نشیمنگاهی است که به دلیل جمع شدن چرک و مواد زائد عفونت زا در ناحیه مخرج یا نزدیک دهانه ی رکتوم به وجود می آید. وقتی مواد زائد و چرک و دمل نتوانند به درستی از مخرج خارج شوند در رگ های کناری مقعد مسدود شده و شکل یک غده چرکی خود را نشان می دهند.

این بیماری زمانی اهمیت پیدا می کند که رفته رفته عوارض خود را نشان می دهد و سوالی که برای افراد پیش می اید این است که چرا به این بیماری دچار شده اند و علائم آن چیست. ما در این بخش علاوه بر توضیح دادن عوامل و علائم بیماری آبسه مقعدی قصد داریم تا روش های درمانی این بیماری را نیز با هم مرور کنیم و در انتها بهترین روش را معرفی می نماییم.

متخصص جراح عمومی با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.

مژده به افرادی که از درد آبسه مقعدی (آنال آبسه)  رنج می برند

ما به کمک فن آوری های نوین جهانی و تکنولوژی های روز دنیا به کمک شما آمده ایم

مشاوره رایگان برای کسانی که از بیماری نشیمنگاهی رنج می برند

راه های درمان آبسه مقعدی

راه های درمان آبسه مقعدی بسیار متنوع است که می‌تواند به شما کمک کند تا این عارضه را نابود کنید.

آبسه مقعدی یک توده و کیست پر شده از عفونت است که در نزدیکی ناحیه مقعد ایجاد می‌شود.

نشانه های آبسه مقعدی می‌تواند شامل درد، تب و علامت هایی شبیه به سرما خوردگی باشد.

علت اصلی این عارضه مسدودیت غدد ناحیه مقعدی است.

این آبسه به دو نوع سطحی و عمیق تقسیم می‌شود.

توصیه می‌کنیم در صورت ابتلا به این عارضه هر چه سریع تر آن را درمان کنید.

بهترین درمان لیزر آبسه مقعدی است.

بهتر است بدانید در صورت تاخیر درمان این بیماری به مرور زمان تبدیل به فیستول مقعدی خواهد شد.

روش های خانگی، گیاهی، دارویی از راه های درمان آبسه مقعدی است.

این روش ها به شما جهت تسکین و کاهش درد کمک می‌کند و در درمان قطعی آن نقشی ندارد.

روش خانگی درمان آبسه مقعدی

روش خانگی به شما جهت تسکین عارضه کمک می‌کند و شما را به بهبودی کامل نمی‌رساند.

بهتر است قبل از هر اقدامی با پزشک متخصص مشورت کنید.

کمپرس آب گرم

یکی از راه های درمان آبسه مقعدی کمپرس آب گرم است.

نشستن روزانه به مدت نیم ساعت در آب ولرم و استفاده از کمپرس آب گرم باعث افزایش جریان خون و تسکین درد و سوزش آبسه می‌شود.

تمیز و خشک کردن ناحیه مقعدی

ناحیه مورد نظر را با صابون های غیر قلیایی و ضد باکتری بشویید و تمیز نگه دارید، همینطور با استفاده از یک حوله نرم آن را خشک نگه دارید.

حمام سیتز

استفاده از حمام سیتز می‌تواند به شما جهت کاهش درد و آرامش بخشی کمک کند.

دو بار در روز به مدت ۲۰ دقیقه در حمام سیتز بنشینید.

استفاده از لباس های نخی و گشاد

از لباس های نخی و گشاد استفاده کنبد تا ناحیه مورد نظر راحت و آزاد باشد فشار به ناحیه مقعد سبب پیشرفت بیماری می‌شود.

اجتناب از نشستن طولانی مدت

از نشستن های طولانی مدت دوری کنید زیرا این کار سبب فشار زیاد به ناحیه مقعدی می‌شود.

سعی کنید هر ۳۰ دقیقه پوزیشن خود را عوض کنید و کشش ایجاد کنید.

سبک زندگی سالم

داشتن رژیم غذایی غنی از فیبر، نوشیدن آب و مایعات به اندازه کافی، داشتن ورزش و تحرک و تناسب اندام به شما جهت تسکین عارضه کمک می‌کند.

جلوگیری از اسهال و یبوست

اسهال سبب تحریک پذیری مقعد و کمبود آب بدن می‌شود همینطور یبوست باعث فشار شدید به مقعد می‌شود سعی کنید با داشتن سبک زندگی سالم از اسهال و یبوست جلوگیری کنید.

روش گیاهی درمان آبسه مقعدی

روش گیاهی به شما جهت تسکین عارضه کمک می‌کند و شما را به بهبودی کامل نمی‌رساند.

بهتر است قبل از هر اقدامی با پزشک متخصص مشورت کنید.

سیر

سیر به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده می‌تواند به شما کمک کند.

این ماده می‌تواند یکی از راه های درمان آبسه مقعدی باشد.

مصرف سیر خام یا پودر سیر همراه وعده های غذایی یا قرار دادن آن در ناحیه مورد نظر می‌تواند موثر باشد.

آب کلم

آب کلم دارای ماده ای به گلوماتین است که در عملکرد روده موثر است.

این آب با نرم کردن مدفوع از ایجاد یبوست جلوگیری می‌کند.

برای این منظور مقداری آب کلم تهیه و روزی یک الی دو بار میل کنید.

زنجبیل

زنجبیل برای درمان عفونت های نشیمنگاه می‌تواند موثر باشد و خاصیت ضد التهابی دارد.

می‌توانید روزانه یک وعده چای زنجبیل مصرف کنید.

پونه

این ماده خاصیت آنتی باکتریال دارد.

می‌توانید پونه کوهی را به صورت چای یا دمنوش مصرف کنید.

نارون

این گیاه یکی از روش های درمان جهت کاهش التهابات است.

مصرف چای نارون لوله های گوارشی را با یک لایه محافظ مخاط پوشش می‌دهد و از آسیب های بیشتر آن جلوگیری می‌کند.

دارو درمانی آبسه مقعدی

ویتامین C

این ویتامین می‌تواند جهت درمان آبسه مقعدی به شما کمک کند.

مصرف روزانه ۱۰۰۰ میلی گرم از این ویتامین توصیه می‌شود زیرا بیشتر از این مقدار موجب اسهال و آسیب بیشتر این بیماری می‌شود.

ویتامین C می‌تواند یکی از راه های درمان آبسه مقعدی به شمار برود.

آنتی بیوتیک

آنتی بیوتیک برای عفونت مقعدی شامل مصرف آنتی بیوتیک هایی مانند مترونیدازول، سیپروفلوکساسین، داکسی سایکلین است.

این دارو ها برای درمان کافی نیست و نقش تسکین دهندگی دارد.

پماد

استفاده از پماد هایی مانند لیدوکائین، تتراسایکلین، تریامسینولون ان ان، فوسیدین، ازیترو مایسین، جنتا مایسین، تریپل سولفا، موپیروسین به شما جهت تسکین و کاهش درد ناشی از آبسه های مقعدی کمک می‌کند.

روش جراحی

این یک روش تهاجمی است که پزشک با استفاده از تیغ و چاقوی جراحی استفاده می‌کند.

این روش با درد و خونریزی همراه است و دوره نقاهت آن طولانی است.

روش های جراحی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود زیرا امکان بازگشت مجدد عارضه وجود دارد.

در روش های قدیمی جراحی فرد باید بیهوش شود و تقریبا این عمل ۱ ساعت طول می‌کشد.

این روش بسیار دردناک است و نیاز به تعویض پانسمان هر روزه دارد.

روش جراحی یکی از پر دردسر ترین راه های درمان آبسه مقعدی است.

در روش جراحی پزشک ممکن است زخم را نبندد که این باعث ایجاد فیستول مقعدی می‌شود.

لیزر درمانی آبسه مقعدی

امروزه با پیشرفت علم لیزر درمانی وارد صنعت پزشکی شده است.

قطعا لیزر درمانی جز بهترین راه های درمان آبسه مقعدی است.

در این روش پزشک با استفاده از پرتو اشعه عارضه را درمان می‌کند و دیگر خبری از تیغ و چاقوی جراحی نیست.

این روش بدون هیچگونه درد و خونریزی است و احتمال بازگشت و عود مجدد بیماری صفر است.

شما با لیزر آبسه مقعدی در سریع ترین زمان به درمان قطعی می‌رسید و دوره نقاهت آن کوتاه است.

مزایای لیزر درمانی

• بدون بازگشت و عود مجدد
  • به صورت سرپایی و عدم نیاز به بستری
  • بدون درد و خونریزی
  • با استفاده از بی حسی موضعی نه بیهوشی
  • عدم انتقال بیماری های عفونی
  • بدون آسیب به بافت های سالم مقعد
  • دوره نقاهت کوتاه و بازگشت سریع به زندگی طبیعی
  • عدم نیاز به تعویض پانسمان

درمان آبسه مقعدی

مراجعه حضوری : از ساعت 15 الی 20 شب.